Shopping and tacos!

11 september 2017 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Hi there!

Vandaag was het shoppeeeen! In een massive shopping mall met 250 winkels gingen we op zoek naar nieuwe outfits! Service nemen de Amerikanen nogal letterlijk: constant hi zeggen en vragen of je hulp nodig hebt. En de irritante: "how are youu?", rot stop zinnetje! En zelf je kleren dragen of andere maatjes halen werd voor jou gedaan. Misschien leuk maar ik vond het vrij lastig!

Ik (Evelynn) vond 6 broeken xD! Ik ben weer goed voor een jaar of 2! We aten in chipotle, iemand enig idee hoe je dit uitspreekt? We blijven erover struikelen :p! Lara ging voor taco's (zie foto) terwijl ik een vreemde burrito uitprobeerde (mede doordat ik verbaasd 'ja' op alle ingrediënten zei omdat het zooo snel ging en geblaft werd!): rijst, salsa, sla, kip en kaas?? Verbazendwekkend lekker! Maar veel te groot!

Verder gingen we weer lekker bruinen en zwemmen in het hotel (foto), het is gewoon te heerlijk hotel om niet te doen! Zo een suite bevalt ons wel ö! We hadden een plan om naar een baseball match te gaan maar deze was blijkbaar in een heel ander stadium dat we voor hadden. We besloten om dan maar onze kans te wagen in het Oosten van de usa, op bepaalde dagen hebben we toch nog niet veel  gepland! Ook het schieten zien we nog.

Ps: de reports op tv over de orkaan zijn zo ironisch. Een channel toont het verloop van de storm terwijl er elevator muziek speelt op de achtergrond. Wat een contrast

Net een report gezien dat het weken of zelfs maanden zal duren tot de Keys weer hersteld zijn. We zouden hier onze laatste 3 dagen besteden. Het ziet er naar uit dat dit niet zal gebeuren. Exit reizen is ondertussen gemaild geweest en ook zij hebben geen zicht hierop. We gaan ervan uit dat we 3 dagen eerder thuis komen :(. Jammere zaak. Maar zolang we de rest kunnen doen kunnen we er mee leven.

Morgen Tucson met een local bezoeken! Kijken we naar uit!