Walking IN clouds

9 september 2017 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

hello!

Vandaag stond de Grand Canyon op het schema! Helaas hadden we pech met het weer! Het regende nogal heftig! We bleven in de hotelkamer tot het over was maar we hebben we even in de regen moeten rondlopen! Bijgevolg zag je de wolken vormen en stijgen! We hadden niet veel zicht en meermaals liepen we in de wolken. Jammer genoeg niet "on the clouds"! Gelukkig klaarde het vrij snel op! Zoals altijd volgde een photoshoot (foto's!). We waren niet echt onder de indruk van de Canyon! Versta ons niet verkeerd, het is prachtig en indrukwekkend maar ik vond Bryce véél mooier!

We stapten heel de rim af (10km gestapt!), hopeloos op zoek baar een way in. Ik (Evelynn) had van vrienden gehoord hoe lastig de tocht wel niet was! Verhalen van de weg naar boven is dubbel zo lastig leken me heel vreemd. De trail was namelijk helemaal niet lastig..ik dacht dan maar dat ik het mis op had en na 4 uur vertoeft te hebben op de rim, keerden we terug naar de auto. Natuurlijk merkten we daar op dat de trails in de Canyon aan de andere kant lagen.. just our luck. We hadden onvoldoende tijd om deze nog te starten :(. Heel jammer maar nog een reden om terug te keren zeg ik dan :p!

We zitten nu in Flagstaff; een stadje die grenst aan route 66! Dé route! We hebben hier lekker gegeten en beginnen nu minder toeristische stukken te verkennen. Morgen gaan we beetje chillen bij de locals in Wet Beaver Creek, een hidden gem blijkbaar! Daarna staan er paar steden op de agenda dus minder impressive nature pics coming your way!

Kilometers: niet zo veel, een 100 tal?

Temperatuursstand: 25 graden

Melkflessen: Lara is weer verbrand xD!! Ik bruin lekker door :p