Wet Beaver Creek!!

10 september 2017 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

hallo!

Vandaag was het een vrij rustige dag. Wet Beaver creek en in Phoenix geraken is het enige wat op de agenda stonden! Wet Beaver Creek is een van de bekendere swimming holes die in het gebied terug te vinden zijn. Erg toeristisch is het niet maar het is echter wel bekend onder de locals!

Bijgevolg was het erg lastig om te vinden! Gelukkig vonden we het toch terug :)! We hebben hier een pick nick gedaan en wat uitgerust. Ik weet niet hoe ik het moet vergelijken dus bekijk de foto's maar! We waren van plan om te zwemmen maar een onweer dreigde op de achtergrond en het water was zo ijzig koud dat we besloten om het toch niet te wagen!

Dus reden we maar naar Scottsdale (Phoenix) om in het hotel tezwemmen. Het hotel is.. wow.. lekker fancy. We hebben een suite. Onze slaapkamer met een tv en een zithoek met een tv xD. Echt extravagant! Het is ook zo rustig (uniek voor hier) en stil in de kamer, echt heerlijk!

Op onze reizen hebben we ook nog wat heel dingen opgemerkt: hier een aantal nutteloze feitjes gebundeld:

- Amerikanen pinken dus niet he! Never! En te snel rijden is standaard, tenzij er een police car staat dan kunnen ze ineens wel remmen.

-ze verkopen en promoten bier hier als "Belgian beer", in elk restaurant zien we hier New Belgian beer. Bier waarvan ik nog nooit gehoord heb! Strange!

-onze gsms gaan heel vaak af met een onheil voorspellend alarm. Altijd rot verschieten. Dit is blijkbaar de provider die alarm berichten verstuurt. In SF was het voor het hitte alarm, in Cali voor bosbranden/zandstormen en vandaag voor Amber alert (kind dat ontvoerd is).

-trucks rijden met 4 pinkers om aan te tonen dat ze traag rijden! Irritant want je denkt dat er iets mis is!

Morgen shopping! En misschien een baseball match volgen en heeel misschien Evelynn op de shooting range! Bang bang baby!

Kilometers: pfff weer een 250 tal i guess?

Temperatuur:32-40 graden

Melkflessen: allebei aan het bruinen!

1. Martine:
    11 september 2017
    Ik kijk iedere dag uit naar jullie blog ! Super ! Mooie foto's !
    Geniet maar samen verder van jullie mooie avontuur!
  2. Lara:
    11 september 2017