The land in which the squirrel wears the crown

18 september 2017 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Hey readers!

We zitten vandaag in Tallahassee! Het was een vrij lange rit naar hier, gevuld met een beetje stress. Onze tank leek te lekken, de benzinestand ging zo snel naar beneden! Het was absurd! Maar we checkten en zagen niets mis. Kan het te wijten zijn aan het feit dat we zeer slechte kwaliteit benzine getanked hebben?

We zijn nu weer een uurtje dichter bij onze eigen tijdzone! Dat maakt de toekomsige jet lag wat gemakkelijker om te overbruggen.Dit stadje is eigenlijk een noodzakelijke stop om naar Orlando te geraken. Veel is hier niet te doen. We hebben het plaatselijke museum bezocht. Museum is nogal een rare naam want het is eigenlijk een soort park: een zoo met heel wat wildlife, een plantation, een farm, een school een treinstation ea zijn hier allemaal te vinden.

De zoo was best machtig om te zien: black bears, otters, eagles, panters en zelfs onze familie :p: vosjes hebben hier hun huisje! Laatstgenoemde lag zelfs te chillen in de bomen! Wat een vossenleven! Het park wordt hier echt gedomineerd door squirrels. Ze zijn hier OVERAL! Kei schattige beestjes :). Zelfs witte zien er in overvloed! We zagen ook een lokale spin (niet in een showcase maar zo eentje die normaal is) die even groot was als een autosleutel. Echt vurtig!

Verder zijn we nog gaan eten in een lokale sport bar. De laaste burger voor Evelynn deze reis. Ze is ze ondertussen beu :p! Lara ging voor rosbief! Lekker! Het was beetje hooters, de serveesters hadden hier weinig textiel aan!

Morgen Jacksonville! Nog een stopje voor Orlando. Shopping time!

Ps enkele reizigerstip:

1)pak nooit een hotel uit het Baymont keten. Ze zijn echt ondermaats!

2) bij auto's te huren, lees je contract De baliemedewekers worden betaald door commissies dus smeren je ze van alles aan. Ookal heb je expliciet NEE gezegd tegen een optie. Eis dat ze het contract opnieuw maken want anders betaal je voor dingen die je niet nodig hebt
3) koop dingen in de Walmart! Een koelbox, een cooler, etc.. doe het op zijn hollands en dien de spullen terug in! Je krijgt je geld terug! Beetje gierig maar handig