Parel witte stranden!

17 september 2017 - Pensacola, Florida, Verenigde Staten

Hallo!

Na lekker ongepland uit te slapen, stapten we in de taxi richting huurauto! De taxirit was gevuld met small talk maar was ideaal om wakker te worden! Deze keer werden we verwelkomt door zeer humeurige medewerkers! Ongeloofelijk xD. Maar er werd tenminste geen poging ondernomen om ons allemaal extras aan te smeren! In de garage hadden we keuze uit een 7-tal auto's: Nissan Versa, Kias,Hundais en een Ford Fiesta. We weten niet veel over auto's dus keken we naar kofferruimte, camera, usb enzo. We besloten om op safe te spelen en kozen voor de Ford Fiesta. Klein autootje maar wel nog tof! Trekt verbazingswekkend erg goed op!

We vertrokken richting Pensacola! Een rit van zo'n 200 tal km doorheen Lousiana en Alabama. We zijn nu in de sunnyshine state Florida! Hier gelukkig nog geen orkaanschade! Florida is bekend voor zijn zonneschijn en stranden. Laatstgenoemde bezochten we vandaag! Het is tevens een nationaal park :D! Parelwitte en super zacht zaaand! Mega mooi en zalig liggen om te zonnen :). Zie foto's! We deden een mini wandeling tussen de duinen en kwamen hier afgespannen delen tegen. Al gauw hadden we door waarom! Dit zijn de stranden waar er jaarlijks sea turtles eitjes leggen om dan op 1 dag met hun babytjes te migreren naar de zee! Ik ben er vrij zeker van dat iedereen hier al foto's van gezien heeft!

Tenslotte besloten we om te gaan shopen. We kwamen vrij laat toe in the shopping mall. Maar dit is America. De winkels zijn open op zondag.. maar helaas niet lang xD. Na de tweede winkel werd er afgeroepen dat de winkels sloten! We hebben gelukkkg wel kledij gevonden. Er volgen wel nog shopping momenten :D

Morgen Tallahassee! Hier is niet zo veel te doen buiten een openlucht museum! Tot morgeeen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl