Shopping town by day, ghost town by night

19 september 2017 - Jacksonville, Florida, Verenigde Staten

Hi y'alll!

Onze reis begint zijn einde te naderen. Vandaag werd duidelijk dat we op zondag Een vlucht terug naar huis hebben! De orkanen maken het niet mogelijk om een geschikt en hersteld alternatief te vinden. Een vrij jammere zaak m.a.w. Just our luck..

Een beetje moody namen we de car en reden we richting Jacksonville. Vanaf nu komen we in "ground zero" van de orkaan Irma. Een aantal keer zagen we omgevallen bomen langs de autosnelweg. Het ergste wat we tot nu toe zagen was onze geliefde tankstation Chevron (leestip: op zijn Frans of Amerikaans. Beide klinken funny!) dat volledig omvergeblazen was! Best erg om te zien :/.

We zitten opnieuw in een suite. Deze is best nice: keuken, bureau inbegrepen en zelfs pop corn on the house! Mmm. Best gezellig!

We hadden hier bezoek gepland aan twee state parken- de parelwitte stranden met speciale bomen (Talbot). Dit kon *deep sigh* opnieuw niet doorgaan door... rarara *trommel geroffel*: diene stommen orkaan! Climate change for president 2020 :s?!?

De stad zag er mooi uit van ver maar vandaag wouden we focussen op: *deep breath*: SHOPPEEEEEEEN!!
Lara had een mooie mall gezien in de buurt. Eens aangekomen bleek dat deze "mall" een freaking STAD was! Een stad! Een gemaakte stad met enkel winkels! Unbelievable!

Bankrekeningen werden geroofd, zakken gevuld en ons humeur..? Opgehelderd!
We aten hier in de Cheesecake Factory! Voor de Big Bang Theory Fans! Jaaa de plaats waar Penny en Bernadette werkten! Ik weet niet of het hier gewoon op gebaseerd is maar het interieur trekt erop. We hebben alleszins Sheldon's spot uitgekozen ;)! Het restaurant had het grootste menu dat ik in mijn leven gezien heb. Over 300 keuzes, ik ben niet aan het zeveren! Evelynn ging voor sla taco's (zie foto). Heel lekker! Ga ik thuis eens proberen maken! Lara ging voor een chicken pasta! Harde pasta mar lekker!

Morgen is een speciale dag. Ik weet niet of Lara gaat kunnen slapen vannacht. Ik denk dat ze te poppelen staat! Morgen.. beste readers is het Absolute Nerd day. We gaan naar Universal Studios: Harry Potter world! De sets van HP bezoeken! Wordt allezins tof :)!

Tot morgen!
Kilometers: zo'n 300km.
Melkflessen: vrij goed eigenlijk! Lara heeft een lichte tan. Evelynn begint een mooi chocolade kleurtje te krijgen
Temperatuur: 32 graden, baby! We gaan bevriezen als we terug zijn! We knooow!