Chilly willy

5 september 2017 - Mesquite, Nevada, Verenigde Staten

Hello!

Vandaag stond de dag in het teken van uitrusten! We hadden nog even gedacht om snel een parkje in de buurt te doen maar we lieten dat toch achterwege om te werken aan onze "tan". Veel hebben we niet gedaan. Beetje zwemmen, boekje lezen, boodschapjes doen en wat gaan eten! Ons hotel is tegelijk een casino. Typisch aan casino's zijn buffets: zeer goedkoop en héél veel keuze! Lekker om eens te doen :). De avond sloten we af met een bezoek in het casino. Echt ziek om die mensen bezig te zien. Ik hield het op een inzet van 3,5 dollar xD! Ps: die Amerikanen zijn zo talkative, constant spreken je ze aan voor een babbel, zo vreemd!

Temperatuur:41 graden

Kilometers: 10km

Melkflessen: Lara is helaas nog een beetje meer verbrand. Maar ook bruiner aan het worden!

Ps: de blogs schrijven we altijd op het einde van de dag wanneer we moe zijn, dus negeer de typos!

Ps2: ook we gaan naar Florida/keys. De orkanen houden we in de gaten, we hopen dat vanaf 20september alle miserie voorbij is! Voorlopig zitten we safe, enkel bosbranden in de "buurt"

Ps3: Lara verschiet niet meer als ik de auto op slot doe. De auto tuut als je die op slot doet, best grappig!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade