We crossed the pond!

1 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hi readers!

We zijn eindelijk aangekomen! Een kort reisje van zo'n 24 uur met alle gevolgen van dien: stijve schouders, nek en een serieus slaaptekort!

Het begon al toen we overnachten in de Ibis bij Brussels Airport: wandeling doen met elk 23 kilo is géén goed idee! Ik en Lara komen als bodybuilders terug door die valiezen te sleuren!

De reis ging vrij vlot, enkel de overstap was vrij nipt. Zoals altijd word je aan de douane behandeld als een halve crimineel met duust vragen. Natuurlijk staat er dan een wachtrij van +/- 1uur, terwijl onze aansluiting een half uur later was. De vlucht missen was geen optie dus we trokken onze stoute schoenen aan en vroegen we om ons voor te nemen. Voor we het wisten volgende half het vliegtuig ons. Die pipos gingen daar blijven staan...

Dan landen we in Sf en dan is toch ALWEER een hittegolf: 40 graden (ps: dit gebeurt nu elke keer als we samen op reis gaan. De zomer volgt ons :). We hebben een toffe auto (ja papa hij is grijs, en ik weet het merk: fors focus! Applausje?)

Het rijden ging vlot en de dag sloten we af met een Amerikaanse maaltijd: groot, vettig en veel te veel! Maar waar is in godsnaam die Mayo toch? 5 soorten mosterd maar geen mayo #rare sausjes, zie foto

slaapweeeeeeeeeell

1. Sophie:
    2 september 2017
    Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen by the way Het is ford focus !..