Burn burn burn baby!

2 september 2017 - Bass Lake, Verenigde Staten

howdie!

Vandaag stond Yosemite op de agenda! Vol zin vertrokken we richting het park over een gigantische brug in SF! Al gauw kregen we hitte waarschuwingen op onze gsm! Blijkbaar is het alle hens aan de met de hitte. En met goeie reden ook...

Cali heeft last van bosbranden.. en dit ook in Yosemite. Overal hing er een laagje mist en rook het echt naar een houtvuur. We kwamen op zo'n 20miles van het park tot dat alles rotsvast stond. Bovendien wou iedereen met labor day naar het park. Wachttijd..4 uur. Onze buren begonnen baseball te spelen terwijl de rest zich omdraaide. Ook wij besloten om het park achterwege te laten.

Gefrustreerd keerden we weer terug door de bergen (eikes!). Evelynn voelde haar wel een circuit racer, zalig vlammen in de bochten naar beneden! We stopten in een typische gas station en sloegen aan de praat met een local. Deze raadde ons aan om naar Lake Bass te gaan. Wat we ook deden (zie foto's)! Het is een gezellig meertje met goud in het water!

We zijn nu in Tulare, en hebben dan maar besloten om de people of "walmart" te bezichtingen. Een echte aanrader om eens te doen! morgen Sequoia park dus hopelijk zien we morgen wel iets! Ps we weten niet waarom maar ze hebben ons in "een kamer voor invaliden" gestoken xD! (Foto)

Oh en ze hebben een nieuwe tornado voorspeld in Florida! Hopelijk hier geen last van in 3 weken.

Temperatuurmeter: 38 graden

Kilometerstand: 500km

Melkflessen (benen): nog wit I am afraid

1. Martine:
    Mooi!
    Geniet ervan!
  2. Oma:
    3 september 2017
    Een goeie douche met koud water koelt goed af ziet er super uit
  3. Lara:
    Thanks! Zullen we doen!